piatok 27. júla 2018

Kategória ideges jelenített célt. Koubek megdöntötte udvariasan ragaszkodott védő Dukla

Sparta küzdött sokat, úgy érezték, hogy ez alkalommal a nyár is, hogy legalább egy pontot. Dukla http://www.wikidot.com/user:info/kabober labdarúgók a vasárnapi mérkőzés, de elvesztette a Sparta 0: https://www.prestashop.com/forums/profile/1491035-kabober/ 1 és Juliska hagyva üres kézzel. Ők voltak legközelebb a kiegyenlítés a 55. percben, amikor a bírók nem ismeri Hrubeš cél Jana Holendy konfliktus miatt James hazahozott kapus Tomas Koubek. "A rossz nem volt", gondolta a mérkőzés után Dukla védő, aki Letna mez felmászott a múltban.

Kezdőlap 5. Josef Šural

személy:

Jelentések

Kezdőlap < /b> Koubek - Karavajev Mario lányok Mazuch, Hybš http://www.colourlovers.com/lover/kabober - Cermak, táska - V. Kadlec (85. Holzer), Josef Šural - Lafata (C) (75., ló), Albiach (61.Mareček).

bar F. Tanács - KUSNIR (72 Brandner), sörték, Simunek, Podaný - Bezpalec (Edmond 83), Marek Hanousek (C), Daniel Tetour (79 Bílovský) - Milošević, Holenda, Olayinka.

helyettesítői

Kezdőlap ostor, Konaté, Havelka, Vatajelu, Mareček, Holzer, Frydek

személy: Körte, Bílovský, Brandner , Brejcha, Edmond, Preisler, Smejkal

Hogyan látja a konfrontációt a kapus Koubek?
„én előtte, kaptam rajta, és nyomja meg a labdát. Nem tudom, mi volt rossz. Ha együtt mentünk harc, talán. De ott volt, mielőtt elment oda későn esett udvariasan.Ez egy világos cél, fúj nem volt. "

Ez a vesztes� �g akkor?
" Amikor láttam, hogy a fejlődés, ahogy van. Nem lep valahogy itt, de úgy vélik, hogy tettünk egy pontot. Ha jó konstelláció és nyerni. Végül legyőzni Sparta tartotta a három pontot. „

Gondolod, hogy nem volt igaza?
" A múltban, átalakította a jobb teljesítményt ellen Dukla, most látható ez nem jó. Ez azt eredményezte, hogy vereséget Jablonec. Sajnos nem vagyunk velük ebben a lelkiállapotban nem érnek semmit. „

Ez volt az Ön számára, mint a korábbi spártai meglepetés a közönség fütyült otthon?
" Nem vagyok itt is tapasztalható egy párszor, amikor nem játszik jól, így megértik, hogy a rajongók egy kicsit rugózó.Sparta sikerült, de van három pontot, fontos. A játék lehet rögzített, nem pont nem fog vissza. „

Van még egy esélyt, és ígéretes szabadrúgást. Miért nem működött ebben az időben?



„Nem hit nagy, alacsonyabb, mint szerettem volna. De még ha küldött magas, mint képzeltem, így Spartan fal felment, azt hiszem Ondra Mazuch. Azt hiszem, csak megütötte. Úgy akartam, hogy legyen kapcsolva, és tudtam, hogy több erőt.Most megoldott technikailag ugyanolyan könnyen, és ez nem működik. "

A korábbi középpályás kiváló Dukla Praha múlt század Stanislav Pelc eltolódott a ballonok takopvém vissza…
" én is csináltam egy kicsit, de amikor a játékvezető permet festett vonal, ez nem túl jó. „

Körülbelül ebben az időben nem volt vágásra?
" biztosan nem. Nem volt több a játék, https://www.intensedebate.com/people/kabober1 nem tudom, hány rakéta volt esélye, de mi is van lehetőség. Sajnos, mi nem adtunk a cé l. És van neki rögtön az első saját felvételek. Az első félidőben mindkét oldalról viszonylag langyos, miután fél kampós Grady volt felfelé és lefelé. De sajnos nem így cél. „

https://asknature.org/members/kbober/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára